Sunday, May 10, 2009

mid year

1.06 am..nape tak tido lagi nih...haih..pejam celik pejam celik dah exam mid year..nnt trial pastu spm..arrrgggghhhhh...takot gle nak mati..kalau aku pndai takpe lagi..ni da la blaja pon mls..huuuu..tapi aku akan berusaha sedaya upaya utk mid year ni...mesti dptkan anugerah pengetua..the Queen Latifah award!! yeah go zati..hehe byk jgk target tahun ni..anugerah pengetua nak..1oo% kehadiran nak..9a1 SPM lg aku nak..haoih haoih haoih..beban pale beban..

kepada rakan2 yang dikasihi..pada 31 mei ni kte akan ada pesta menuai so jgn lupe beli hadiah..hahahahaha korang fhm maksud aku..agagagaga..lps abis je exam korang fikir2 lah nak buat apa hari pesta menuai tu yer...aku rase cam da x btol plak mlm2 bute mrepek mrapu depan kompt ni..okey lah i chow dulu..assalamualikum.

good luck exam to all sabians

No comments: