Wednesday, November 25, 2009

matematik tambahan

mmg padanlah nama die matematik tambahan sbb mmg lah menambahkan sakit kepale and hati aku jawab soklan2 add math td....haih gila punye susah luar tabi'i...die igt aku ni genius ke bley jwb soklan yg aku x penah jumpe lgsung..jgn kate soklan x penah jumpe soklan yg berpuluh kali jumpe pon aku bley ting tong ni kan soklan dari planet mane tah...siooooooot je..kenapalah kene ada subjek yang mengganggu jiwa dan raga murid2 mcm ni...ni perlu dibangkitkan ke parlimen sbb, soklan yang rumit mcm ni boleh menybabkan penyakit2 seperti sakit kpale, sakit hati sakit jantung sakit sume organ dlm bdn la... x patut betul la.dera minda generasi muda mcm ni...huhuhu..tapi serius aku rase semua pelajar ting 5 malaysia yang normal akan setuju yg soklan ni susah petala ke100!! jadi saya mohon kepada jabatan pendidikan malaysia supaya gred diturunkan..heheh
TOLONGLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: