Monday, May 30, 2011

فرح

بسم الله الرحمن الرحيم

SAYA SANGAT GEMBIRA
terima kasih Allah
terima kasih Ya Rabb
hadiah paling indah pernah aku dapat

bila,
hati-hati berkumpul untuk mencurahkan mahabbah hanya kepada-Mu,
bertemu untuk taat kepada-Mu,
bersatu dalam rangka menyeru (di jalan)-MU,
dan berjanji setia untuk membela syari'at-Mu,

maka Kau kuatkanlah ikatan pertaliannya Ya Allah,
abadikanlah kasih sayangnya,
tunjukkanlah jalannya,
dan penuhilah dengan cahaya-Mu yang tidak pernah redup,
lapangkanlah dadanya dengan limpahan iman dan keindahan tawakkal kepadaMu,
hidupkanlah dengan ma'rifatMu,
dan matikanlah dalam keadaan SYAHID di jalanMU.


korang,jika dipanjangkan umur, aku nak baca kalimah ni dengan korang,
dengan seikhlas-ikhlasnya memohon pada Dia, Allah yang Maha Esa,
aku impikan kita sama-sama bergerak menegakkan agama Allah,
aku impikan aku melihat wajah korang di 'sana',
di syurga Allah yg tertinggi.

AKU RINDU KORANG!
saya rindu KLIG saya

nurulizzatimohdariff
I LOVE ALLAH AND RASUL
and i Love my KLIG


No comments: