Sunday, July 24, 2011

end!


بسم الله الرحمن الرحيم


akhirnya selama 2 bulan lebih, imtihan (exam) tamat! yeay! tapi sebenarnya yang tamat itulah permulaan bagi sesuatu yang baru.

masa lapang yang mengerikan.

kenapa ngeri? sebab untuk waktu2 yang free tula kita akan fikir "aku nak buat apa ni? takkan study kot. tgk movie la.facebooking ke. youtube, drama korea baru. hoooyeah!"

JANGAN!

saya ingatkan diri saya, jangan tarik diri sendiri pada saya yang dulu. saya yang terlalu tidak hargai masa.

.MASA.

nikmat dari Allah yang tidak boleh diminta kembali. sesaat ia pergi, kita tidak boleh minta ia dikembalikan.

so, plan good. penuhkan aktiviti sehari2 anda dengan perkara2 yang boleh mendekatkan diri pada Allah. guna masa sebaiknya. bayangkan satu saat=satu juta dollar.

WOW!

sanggup ke nak hilang berjuta-juta dollar dalam sehari. masa lebih mahal dari wang ringgit di dunia ni. jadi gunakan ia pada benda yang sepatutnya.

ngee =D

izzati ariff
SAYA SAYANG ALLAH DAN RASUL.



No comments: