Saturday, January 22, 2011

SELAMAT ULANG TAHUN..

Assalamualaikum...

ye tau dah lmbt...ye tau hari ni 22 hb...ye saye tau saye lupe...nak mintak maaf gle2 dkt Cik Nur Hafizah Binti Mohd Zin...setelah hampir 15 tahun kawan, tahun ni dengan suka hatinya saye terlupe bday die yang ke 19 tahun...asifah jiddan..terasa diri ni bukan seorg kawan yang baik.. pentingkan diri pon ada...sorry again..boleh kata setiap tahun kan kita sambut birthday sama2... kecuali 2 tahun yang gaduh dkt sek ren tu...foolish habis....tahun ni dan 5 tahun akan dtg pon x kan dpt sambut sama dah..sedih kan...nnt dah ada family sendri pon x kan nak smbut ngn aku plak en.. baru aku tersedar bday kau tahun lps tu boleh jadi bday terakhir kite sambut same2...dkt TS en?? tmpt tak romantik pon...haha..tp jadi lah janji dpt sambut sama2..drpd tahun ni..dah la aku wish lmbt, hadiah x dpt kasi, jumpe pon x dpt...sedih sedih..nak buat cmne..x de rezeki..apa apa pon.. utk bday kau tahun ni aku doakan kau sentiasa diberkati Allah..dilindungi Allah dari segala perkara tak elok..supaya Allah terang kan hati kau untuk belajar..tenang kan hati kau utk hidup kt bumi ni..and kuat kan iman kau untuk m'hdapi semua godaan dunia...jgn sedih sedih lg..jgn risau2 bende patut...and mcm aku ckp dlm msg.. JOM MASUK SYURGA FIRDAUS SAME2! ingat tetapkan matlamat tertinggi kte pada akhirat.. menuju syurga firdaus...SAYA SAYANG KAMU wahai sahabat. (skrg aku dah jiwang sket..kak Melly aku ajar..hee)

Nurul Izzati Mohd Ariff
I LOVE ALLAH AND RASUL
I LOVE MAMA AND AYAH TOO

AND SPECIAL FOR THIS POST I LOVE HAFIZAH MOHD ZIN

No comments: