Thursday, January 27, 2011

winter break!

salam..

hati aku ni kena ubat setiap minggu kot baru segar balik..program TAKE OFF smlm lagi skali suntik semangat aku..jadi berkobar-kobar..walaupun segala isi program sama mcm program2 lain... tapi semua benda tu la yang selalu buat aku peka dengan tanggungjawab aku kat dunia ni...terima kasih kat mama and ayah yang jaga ati...kakak2 and adik yang teman ati...mummy maksu aunty pakngah yang byk tolong ati..cikgu2 yang byk ajar saya...teman2 yang byk bimbing aku.... terima kasih banyak banyak banyak banyak banyak gila la dkt akak2 and abg2 yg bg smgt smlm..I LOVE YOU GUYS SO MUCH~ tak tipu! hehe kita kan bersaudara~~~~
terima kasih Rasullah kerana teguh membangunkan islam...(i miss you so much)....

tapi yang paling penting TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA KURNIAKAN NIKMAT IMAN DALAM DIRI AKU SEJAK LAHIR....segala puji bagiNya...

AKU HIDUP DEMI,
ALLAH
ISLAM
RASULLAH
MAMA AND AYAH
FAMILY
GURU
TEMAN

Nurul Izzati Mohd Ariff
I LOVE ALLAH AND RASUL


1 comment:

Unknown said...

asifah jiddan dear..sebab akk slalu bagi awk rasa kering..akak bnyak lalai!insyaAllah,lepas ni akk akan cuba baiki diri akk..tanak dah dipenuhi alasan semata..soklan yang sering akk tanya kini, "alasan atau sebab?"..
dua benda yang berbeza.membawa maksud yang sama.tapi penyampaian yang tidak serupa..
asifah again=|